söndag hela dagen

Jag har ännu inte klivit upp ur sängen! Jag är lat se nanting idag. Har legat under täcket och spelat betapet och sett greys anatomy samt ätit överblivet godis från igår!

Men nu så måste jag börja pallra mig upp för att bege mig till Spöland. Där väntar söndagshäng med mamma, mormor, moster och kusinerna. Och kommer jag ihåg rätt så kommer även morbror med fruga och äter middag med oss. Myspysigt när alla kommer! Dock kommer inte systeryster och Simon då. Anna är nog kvar i stan efter gårdagens bravader och Simon är ju kvar i Norway och arbetar!

Jo nu ringde syster och hon skulle visst hinna hem till middagen, kanon! :)

I morgon börjar ju praktiken. Denna praktikperiod (som är 2 x 4v) är ju den näst sista innan jag är färdig sjuksköterska. Fattar inte vart tiden tar vägen. Den springer iväg!

Nu väntar duschen!
Tjing!



Kommentarer
Postat av: IDA

VAD HAR DU GJORT KVINNA??????????

2010-03-14 @ 17:44:36
URL: http://yousayso.blogg.se/
Postat av: IDA

jag skulle vilja skriva alternativ 1 men det känns som om du skulle ta illa upp då så jag får väl säga 4 då.......

2010-03-14 @ 22:48:56
URL: http://yousayso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0