Välkommen till min nya fräscha blogg!

Hej!
Ja nu så har jag suttit hela kvällen och pillat med en ny design till min blogg så nu känns det som att den är helt ny och fräsch! Kanske är det något sådant som behövs för att jag ska få tummen ur och uppdatera den lite oftare?
Det är det jag hoppas på iallafall!

Just för tillfället så är klockan 03.11 och jag känner ett behov av att stänga mina små blå och vänta på att Herr Blund ska komma  på besök. Men just nu så känner jag att det är så otroligt härligt med en laptop då man både kan ligga nerbäddad under täcket OCH använda datorn samtidigt!

I morgon är det en ny dag och då kommer jag att blogga mer!

Natti!
/E

Kommentarer
Postat av: maria

Den blev grymt snygg :D

2010-01-18 @ 14:46:31
URL: http://kluriga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0