Så sjukt kul

Några exempel på hur djuriskt kul hemsidan www.felsms.com är!


Till: Pappa
Sms: Vilket jävla håll skall jag raka åt på fittan!!!!! Blir ju rödprickig som jag vet inte vad. Ser ut om ett vinterdäck Haha
Svar: Du får prata med mamma. Jag har mycket på jobbet.


Till: Mamma
Sms: Hej, hittade en dildo i mammas troslåda imorse och var så jävla kåt så jag lånade den, som tur var hann jag lämna tillbaka den innan mamma kom hem. Hoppas hon inte märker det. =)
Svar: Varför måste du ta min dildo, du har ju pojkvän?


Till: Pappa
Sms: Nu vet jag. Tänkte döpa din kuk till Raul. Det låter stort och maffigt. Kommer suga av dig i kväll oavsett om du vill eller inte. ;P
Svar: Du kommer inte orka äta middag i kväll förstår jag. Inte efter Raul.


Till: Faster Karin
Sms: Är det normalt med 3 pungkulor eller? Skulle inte tro det. Men det har jag märkte jag precis.
Svar: Du kanske har fått brock vännen


Till: Mamma
Sms: Jag hörde att du knullade i går.
Svar: Men vad säger du. Jag tycker inte om att du pratar så där. Hur kunde du höra det när du sov hos Stoffe




Några få av ett enormt antal felskickade sms!
Tjing! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0