Måndag 18/1- 10

Hallå där!
Snacka om att jag och min käresta varit slappa under helgen.. sjuk som han har varit, och lat som jag har varit, så har vi sovit ungefär halva dagarna och det har minst sagt rubbat dygnsrytmen.

Idag klev jag upp, åkte till mormor för att spela piano (jag skulle vilja ha ett eget) och umgås med henne ett tag och sedan åkte jag raka spåret till mina tre fantastiska vänner, Erika, Emma och Charlott samt hennes lilla Wilma. Det är alltid lika kul att träffa dem. Sedan vi var 6 år har vi hängt ihop och jag skulle inte kunna tänka mig att vara utan någon av dem, någonsin!

På tal om rubbad dygnsrytm ska jag be om att få tala om att jag just svalt middagen och funderar på att sticka färdigt min tubhalsduk nu. Jag får nog ta och visa upp den när den är klar!

Tjing!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0