AJ!

Idag gjorde jag något riktigt plågsamt. Jag skulle byta gardiner i vardagsrummet och tänkte dra fram soffan en bit från elementet för att inte klämma fast gardinen. Då tar jag tag i soffan och tar i utav bara den för att dra den framåt. Då händer något, jag vet inte vad, men klantigt var det. Hur som helst så rycker jag istället soffan MOT elementet och emellan elementet och soffan så fanns såklart mitt långfinger. Det svartnade typ för ögonen men ett par tårar och en rejäl ramsa senare så kan jag nu bara säga att jämfört med många saker var det en baggis, men förjävla ont gör det och jag kan nog räkna med en nagel som skiftar färg rätt snart. Så går det när man är ett "hommel"...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0