ont ont ont

Min rygg plågar mig just nu. Kan det vara för att jag fick för mig att sova på soffan igår natt? Tänkte liksom att jag lika gärna kunde göra det nu när jag var ensam hemma Då kunde jag ha tvn på och därmed slippa känna mig mörkis i sovrummet. Detta förde tydligen inget gott med sig. Tacka vet jag min och Simons sköna säng där ryggen slipper bli mörbultad!


Hittade förresten några riktigt charmiga bilder sedan födelsedagskalaset förra helgen!


Ida så gullig att man bara vill äta upp henne, eller? Simon ser gillande ut!




Självaste födelsedagsbarnet, 14 år! En riktig klyscha men det är sjukt vad fort tiden går!




Tydligen hade Simon en förmåga att visa sina charmigaste poser denna kväll, men jag får väl säga att han faktiskt är ganska söt!
Plus att jag här har på mig min nya spetsöverdel, me like alot!






Kommentarer
Postat av: IDA

kan vara en av dom finare bilderna som finns på mig faktiskt..

2010-02-23 @ 00:30:12
URL: http://yousayso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0