denna eviga tentaångest!

I morgon är det omtenta i sjukdomskursen som gäller..
Nästa vecka är det tenta i ledarskap..
Är less och vill gå och lägga mig under täcket och inte vakna förrän snön är borta, fåglarna kvittrar och alla vinterkläder har hamnat så långt in i garderoben så man slipper se dem.


för att inte tappa gnistan idag så tror jag att jag ska knåpa ihop dagens lilla plus-lista.

+ Det är helg i morgon
+ Har köpt kläder (i en hel storlek mindre än vanligt!!)
+ Jag känner att jag nog förhoppningsvis har ganska bra koll på vad morgondagens tenta handlar om
+ Jag ska precis gå ut på en härlig promenad som jag sett fram emot sedan jag klev upp ur sängen
+ Jag och Simon upptäckte just att 3 av våra grannar har surfat på vårat internet och då stängde vi av dem från vårt nätverk. Skadeglädjen är på topp!

Tjing! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0