bak

Som vissa av er kanske vet så har jag levt på flytande kost de senaste veckorna. Detta har för mig resulterat i ett maniskt sug efter att baka och laga god mat. Dock inte så jättefint med tanke på att jag inte kan äta något av det riktigt ännu, PLUS att min älskade sambo är borta och jobbar i 9 dagar till och inte kan hjälpa till att äta up det. Kanske ska fylla frysen med gotta till honom när han kommer hem, det vore rart va? Eller så får jag väl leverera mina bakverk till nära och kära!


Har inte varit i skolan idag och inte i morgon heller. Dock måste jag in en sväng till stan i morgon eftermiddag ändå, känns dryyyygt faktiskt. En liten lustig historia är ju att jag skulle tvärlåna mammas bil idag eftersom jag glömt att sätta i värmen på våran. När hon kommer hit med den så bokstavligt talat FORSAR det bensin under den. Hon som just hade tankat men vips så var 30l bensin borta med vinden. Mindre kul!

Hejsvejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0