Skolfri dag

Jupp, idag så har jag sluppit att åka in till skolan och istället kikat på lite skolarbete här hemma. Men i morgon blir det att ta nya tag igen. Ska vara på KTC hela förmiddagen och sedan jobba lite med vårt grupparbete vid lunch.

Som vanligt är det såklart skönt att kunna vara hemma istället för att åka in till skolan. Det är ju så när det är en bit att åka. Men samtidigt så tycker jag att det går så pass bra att åka buss så jag vill faktiskt inte hellre bo i stan än här hemma i Vännäs, då står jag ut med bussresorna :) Eller står ut, jag kan gillar dem till och med lite grann. Det är ganska skönt att bara sitta en stund. Jag hade ju någon slags vision om att jag skulle vara duktig och plugga varje bussresa hem.. men det har inte gått något vidare :P


Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0