Idol

Igår missade jag Idol. Hur  gick det till? Och jag tänkte inte ens på det.
I vanliga fall om jag varit tvungen att göra något istället för att se idol hade jag garanterat gått runt och sörjt en smula.
Men igår, vad hände?
Jo vi var på födelsedagskalas och när vi åkte därifrån 19.30 hade jag ju hunnit med stor marginal att åka hem och bänka mig i soffan. Men istället så bestämde jag mig för att vara lite hurtig och följa med Simon och träna.
Så jag får väl känna mig nöjd med att ha varit lite duktig istället för att  gå runt och vara bitter på grund av ett tv-program där typ 80% av deltagarna faktiskt skämmer ut sig, sin familj och sina vänner. (men som jag trots allt faktiskt är helt tokig i)

Så de följande 40 minuterna ska jag sitta här vid datorn och titta på gårdagens program!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0