helg!

Har nu gått skola i bara en vecka och har redan fått tillbaka känslan om hur ljuva helgerna faktiskt är :)


Fick just ett telefonsamtal från min mor som berättade att om jag försökte ringa Anna så var det inte lönt, hon har nämligen tappat sin telefon.... IGEN! Hahaha! Tillåt mig skratta!
Det låter väl kanske inte som något roligt men när det händer för kanske 5-6:e gången så kan jag inte göra något annat än att dra på smilbanden :P Hon är som ett fladder min kära storasyster! :) Hon har gett förslaget att hon kanske borde skaffa sig en personlig assistent som följer henne ut på krogen för att se till att hon har koll på alla sina saker, haha. Någon frivillig? :)

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0