ledig dag

Idag har jag varit ledig och det har varit otroligt välbehövligt och skönt! Praktiken ät väldigt rolig men det tar verkligen på krafterna just nu. Har nog aldrig varit såhär slut!

Förresten så har jag nu fått tid för att märka mig för livet för andra gången!
->Tatuering 5/11
Får se om Sanna har flyttat då annars hörde jag något litet, litet  löfte om att följa med och se all the pain! Men jag tyckte du absolut inte att det var så farligt förra gången så det blir nog säkert kanon hur som helst :)


Tjing!


Kommentarer
Postat av: maria

naaajs, vad blire denna gång? :D

2009-10-13 @ 22:24:54
URL: http://kluriga.blogg.se/
Postat av: maria

sv: låter braa, ja det får jag!! och TACK!

2009-10-13 @ 23:11:03
URL: http://kluriga.blogg.se/
Postat av: jasmine

Spännande!:)

2009-10-14 @ 11:34:39
Postat av: Jessica

Hör att jag måste få lite uppdatering :)

2009-10-21 @ 23:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0