äntligen

Äntligen kanske jag kan böra slappna av lite igen! Det skriftliga arbetet är gjort, praktiken (som varit otroligt rolig) är över och jag har långhelg, fantastiskt! :)
Helgen kommer att bestå av mys och partaj! är fruktansvärt taggad och utklädningstvång är ju så jäkla roligt, alla kommer säkert vara skitsnygga!

Hur som helst har det varit fyra hektiska veckor för mig. Praktiken har varit så lärorik och rolig men har verkligen tagit på krafterna! Har knappt  hunnit vara hemma något, knappt träffat varken familj, vänner eller mitt hjärtas fröjd känns det som! Har mest sovit när jag kommit hem :P
Nu är det iallafall en lite lugnare period, och det ska jag verkligen njuuuta av! :D

Tjing :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0