a brand new start

Gårdagen var verkligen trevligt! Härliga människor och underbart väder. Nu känns det som att det mer och mer börjar bli sommar när man kan sitta ute till sent på kvällarna utan att behöva frysa.

          

           



Emma var tydligen mycket söt på alla bilder, hon passade väl på att visa sitt allra bästa jag ;)



Har varit en sväng i brån och fantastiska spöland idag, det plus finvädret har gjort humöret på topp! Nu ikväll har jag åkt båt. Brukar vara lite småfeg när det gäller att åka fort men fan vad kul det var. Med vinden i håret och ett smajl i hela fejset kändes det inte så tokigt :)

♥ so long!
 

Kommentarer
Postat av: emmis.

jag gillar din blogg. Komer bli ditt största fan. haha ja något av en linslus var jag tydligen. haha

2009-06-01 @ 21:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0