second chance

Hela dagen har gått åt till att vara ledig. Inte någonting vettigt har jag gjort och guess what.. det har varit sjukt skönt!
Efter morgondagens seminarie har jag en sista tenta att koncentrera mig att plugga på men sen har jag betat av ett helt år av min utbildning och har därmed bara två kvar.  Just nu känns det som en evighet men det går nog säkert snabbt hoppas jag! :)

Ska jobba halva sommaren och resterande halva ska jag bara glassa i solen, vara ledig och njuta! Hoppas självklart på att kunna följa med på resan söderut också, men har inte fått något schema ännu. Men jag håller tummarna! Som vanligt på somrarna har jag ju såklart en bild av hur underbart det kommer att vara eftersom det finns vissa stående saker man gör  och som är lika roliga och härliga varje år :) 


Det går mot ljusare tider säger jag bara!

♥ tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0