precious

Dagen har spenderats på sjukhuset och sedan en stadstur med min söta mor så nu är jag en slant fattigare men ett par solglajjer, en jacka och en kofta rikare :)
Behandlingen gick bara bra att få denna gång också så nu har jag fått  4 gånger. Det är ändå sjukt vad tiden går fort! Hade tur och fick ju sällskap av mamma även där :)
Ikväll blir det att se på grubbe-revyn. Såg den även förra året och det var riktigt bra. Kusin spelar gitarr ikväll och så ruggigt musikalisk som hon är så antar jag att det blir kanon även i år!

Förresten fick jag även veta idag att läkemedelsräkningstentan härmed är klarad och jag har äntligen en sak jag kan lägga bakom mig, är något nöjd :D Nu går det mot ljusare tider på alla sätt och vis! Skolan tynger mig något för tillfället men när jag gjort arbetet som väntar så kommer det garanterat att kännas bättre. Sommaren närmar sig för varje dag som går och det känns inte på något annat sätt än helt underbart!




♥ so long :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0