more than a feeling

Vilken dag! Man kan ju inte annat än att bli glad när  man tittar ut. Synd bara att jag själv måste sitta bänkad framför datorn med skolarbete, men om jag är riktigt duktig kanske jag kan få gå ut och steka lite senare. Börjar bli duktigt avis på mamma som åker till Turkiet om en vecka också. Jag ska iallafall vara kattvakt åt lilla Putte eller Nelson eller vad han  kallas numera :P Har även mammas bil till förfogande hela veckan så det blir kanon. Det är ju ungefär ett år sedan vi var i Turkiet sist och underbarare resa har jag tamefan aldrig gjort. Allt var perfekt och jag hade mer än gärna gjort om det :)

Revyn igår var som väntat helt fantastisk och kvällen avslutades med mysfika hos moster!

♥ hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0