En blogg

För ett tag sedan fick jag en liten fundering att jag kanske möjligtvis skulle kunna få ner några ord i en blogg emellanåt, så nu gör jag ett försök! :)




Helgen har iallfall varit kanon, men som vanligt för kort!  Men jag har hunnit med det jag velat och lite till,  och då kan man väl inte vara annat än nöjd. I morgon sätter skolan igång igen efter praktiken och det är väldigt blanade känslor. Har ett arbete att skriva till fredag vilket inte känns så jätteupphetsande just nu, har så mycket annat jag hellre vill göra :)
Sen är det redovisningar, praktisk examination och tentaplugg som gäller fram till sommarlovet som faktiskt närmar sig med stormsteg. För varje dag med vackert väder som går så inser jag mer och mer hur nära det är. Det kommer att bli fantastiskt!

Har till och med börjat känna mig friskare efter en  långdragen och seg förkylning med en hosta som garanterat härstammar från helvetet. Känner mig fortfarande lite seg och trött men att det går åt rätt håll känns inte helt fel. Har en härlig sovmorgon i morgon så än så länge ska jag inte krypa i säng, nu är det greys anatomy som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0