you shook me all night long

Hallojs!
Varit lite dåligt på bloggfronten nu på ett par dagar så nu har jag lite att ta igen. :)

För det första så har jag nu kommit igång med arbetet på allvar så nu jobbar jag och står i. Känns riktigt bra när jag faktiskt känner mig rätt  så hemma på stället numera!

För det andra så har midsommarhelgen varit helt fantastisk!
Femtioårsfirande för min käre morbror på torsdagen och sedan även överraskningsfest för samma femtioåring på midsommarafton. Vi hade verkligen hur kul som helst!


Självaste femtioåringen (närmast)




Självklart var Robin med också!





Idag har jag varit på kalas och sedan sett fotboll. Efter matchen så begav sig jag och Ida för att slinga Idas hår. Med hennes kalufs så tog det ett tag men resultatet verkade iaf bli bra! Nej nu ska jag slita mig från datorn och bege mig för att se vad vi ska hitta på denna kväll! Grejt! :)
♥tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0