Time flies

De senaste dagarna har varit både hektiska och otroligt lugna. Har hunnit göra massor samtidigt som jag inte gjort någonting särskilt egentligen, men har gjort det jag velat och det är väl det som är meningen med att vara ledig!  :)

Ett år sedan studenten och det känns ganska sjukt vad tiden går fort! Om det är positivt eller negativt vet jag inte riktigt vad jag ska svara på, det är lite både och. Iallafall så blev jag så sugen på att kika på lite bilder från bal och student, så jag bju på några :)














I Morgon blir det stadstur och på lördag ska vi äntligen få träffa det lilla underverket som numera föralltid kommer att  fylla Challans liv med glädje och kärlek, men som även kommer att förgylla våra andras liv otroligt mycket. Grattis en än gång Challan till din lilla prinsessa, jag är så stolt över dig och lillan och jag  vet att du kommer att bli (är) en fantastisk mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0