måndag

Helgen har varit kanon! I Fredags var det tacobuffe med ett stort gäng härliga människor som gällde. Det var Mammsen, Simon, Sanna, Daniel, Susanne, Anitha, Mikael och Jessica och det var skittrevligt! Sedan i lördags eftermiddag bar det iväg till stan där inte lägenhetsinnehavaren skulle komma hem förrän klockan 8 så ja och mina följeslagare låste helt sonika upp dörren, klampade in och kände oss som hemma! När samtliga gamla godingar var samlade så hade vi en jävligt rolig kväll, men det var inget jag inte hade förväntat mig :)

Idag ska jag nu göra färdigt en uppgift som ska vara inskickad till skolan innan midsommar men den är så liten så det ska nog gå fint. Sedan får vi helt enkelt se vad dagen har att bjuda på för spännande :)

♥ So long

Kommentarer
Postat av: ihhi emmavvv

Dagen bjöd på en nyfödd tös! :)

2009-06-08 @ 23:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0