ledig

Har varit och fått behandling idag och efter det var jag så jävulskt trött så nu har jag sovit en stund, skönt! :) Efter jag varit på lassa så åkte jag på strömpilen för att kika en liten stund. Hade bestämt att jag inte kan shoppa så mycket nu eftersom jag  köpte en cykel igår!
Men vad tror ni händer då.. kom jag hem med ett par skor eller inte? hm, jo troligtvis!
Förresten så är cykeln jag köpt den mest fantastiska jag någonsin cyklat på. Man sitter som en kung och snygg är den också! Kanske bjussar på en bild så småningom!

Ikväll ska jag på födelsedagskalas  och nu sitter jag och väntar på att Simon ska komma hit med mat han har köpt med sig. Känns hemskt skönt med tanke på hur slö jag känner mig för tillfället, så att slippa laga mat känns guld! :)

♥So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0