fredag all day long

Idag har jag varit på stan och gjort mitt shoppingsinne lite gladare men mitt bankkonto lite mindre glatt. Men kul var det!
 Efter presentshoppning till den lilla skrutt vi ska besöka i morgon så åt vi lunch och var och gjorde en bedömning om det vore värt för twinsen Valfridsson och vår vän Sebastian att hyra festlokal till deras feta födelsedagspartaj! När detta var gjort bar det vidare i shoppingdjungeln där jag hittade både det enda och det andra som numera kommer att få förgylla min garderob!
Kort och gott en kanondag! Vad kvällen ska få bjuda på är inte helt säkert ännu men hur som helst blir det garanterat skoj och mys min sista lediga kväll innan arbetet drar igång på allvar!

♥ gokväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0