kanonhelg!

Gårdagskvällen björd på korvgrillning och båtåkning i Spöland. Jag tog även mitt premiärdopp i älven.
Det är verkligen inte vanligt att jag väntar såhär länge med att bada i älven så nu känner jag mig faktiskt ganska nöjd med att det faktiskt är gjort :) Spöland är helt underbart på sommaren och jag och Simon hade tänkt oss dit idag och bada om det var fint väder men tydligen så behagade inte vädergudarna vara på våran sida. Men bege sig till Spöland tror jag att det kanske blir ändå, men badningen får vi väl spara lite :)

Denna helgen har varit fantastisk på flera sätt. Har haft skitkul!
Har träffat så sjukt mycket folk, vilket jag tycker att man alltid gör under vännäsdagarna och som också är det bästa med hela helgen. Vi har gått och lagt oss runt halv sex både fredag och lördag så en lång natts sömn i natt var välbehövligt!
Så kort och gott är jag så jäkla nöjd med den här helgen!

♥Tjingtjong från en glad Erica!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0