tillbaka till verkligheten

Idag så har jag avverkat första dagen i skolan och det innebar en hel hög med blandade känslor! Men som vanligt var det kul att träffa alla godingar! Dagen till ära så får ni beskåda en bild på en riktig snygging i skolbänken! :)







Sommarlovet har som vanligt gått mycket fortare än vad man tror att det ska göra, men förhoppningsvis går det väl också lika snabbt till nästa sommar. Jag älskar sommaren på alla sätt och vis och tycker alltid att det är så jäkla tråkigt när den är över. MEN, man ska väl ha något att längta efter också! :)
Denna sommar har kanske inte bjudit på sådär superfint väder men ändå väldigt mycket roligt! Så någon dag ska jag sätta mig och knåpa ihop lite bilder och visa vad jag och mina kära har sysslat med under dessa skolfria månader :)

Nej nu så måste jag nog strax börja tänka på refrängen och se till att hinna sova innan väckarklockan ringer i morgon :) Men i morgonbitti har jag så tur att Simon ska iväg samtidigt som mig och slipper på det sättet iallafall avundsjukan det innebär att behöva plåga mig upp medan han lugnt och fridfullt kan ligga kvar under täcket. I morse smärtade det lite i mitt lata sömntutehjärta att behöva släpa mig upp från en varm och go säng och sätta mig på en buss som leder till en heldag i skolbänken medan Simon lugnt och fridfullt kunde ligga kvar en timme till. Och JA, en timme är otroligt lång tid på morgonen :P

Natti :)







Kommentarer
Postat av: Ida

men jag tackar så mycket! :)

2009-09-03 @ 11:30:38
URL: http://silica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0