Stockholm

Som sagt så har jag och min älskade vän Jessica varit i Stockholm  och vi har haft otroligt kul!
Shopping, party och umgänge med massor av trevligt folk har gjort resan guldvärd.
Det har gått åt en hel del pengar men vi båda kände verkligen att vi skulle unna oss detta så det känna helt ok :)
En av kvällarna så var det Pridefestivalens årliga schlagerkväll och det var skitkul, det är inte så ofta man ser så mycket kändisar här i Vännäs direkt :P

Några av de vi såg var:

Magnus Carlsson                 Shirley Clamp                    Alexander Rybak              Sarah Dawn Finer



Yohanna           Lili&Sussie                        Velvet                            Alcazar                             



Charlott Perelli


En mycket trevlig kväll!
Plus att pricken över i:et var när Tomas Ledin och Alexander Rybak helt oväntat kom in i baren där vi satt senare på kvällen, det var riktigt kul!
Skulle även ta och lägga in lite bilder från annat vi gjort men insåg att jag hade så väldans många så jag bjuder på en titt på min snygga reskamrat:)



♥Hej så länge! :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Resan var toppen med dig min älskade vän!!

2009-08-09 @ 22:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0