Stadsresa

Idag har jag och Simon varit en liten sväng i stan. Jag var hos optikern samt köpte ett par nya skor. Under tiden så var Simon och vattnade blommor hos Sanna och Daniel som har spenderat den senaste veckan på Cypern. Avis? Svar: Ja! Efter det så träffade vi Susanne och åt lunch med henne. Känner mig nu väldigt lat med tanke på att jag och Simon just bestämt oss för att köpa mat ute även till middag.
S är tydligen sugen på något "kebabigt"... Vad det blir återstår att se!

Det var ett tag sedan jag lade in några bilder men förhoppningsvis så kommer det mer nu när jag fått min nya telefon som jag by the way är sjukt lycklig över. Jag är supernöjd med hela telefonen! Det är Sony Ericssons W995 som både är en walkman och har väldigt bra kamera, så det känns perfekt :)


Nej nu blir det att få något i magen!
♥Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0