Har varit hurtig

Japp, nu har jag varit lite hurtig och tagit en riktig långpromenad för att få det att kännas lite bättre efter skrovmålet jag tryckte i mig till middag :P Och förresten, det "kebabiga" som Simon ville äta blev slutsligen en kebabtallrik och är inte det nog kebabigt så säg!
I morgonkväll blir det att gå på födelsedagskalas och det blir säkert trevligt som alltid! Och på lördag är jag erbjuden att gå på  tjejkväll och sedan gå ut. Det hade varit ruggigt kul men jag har varit så  himla trött och lite förkyld den senaste veckan så det känns lugnast att vara på hemmaplan. Det blir nog kräftor på kungsgatan, mysigt!

Förresten på tal om något helt annat så är jag något less på Vännäs kommun just för tillfället. Jag har nämligen inte fått min lön. Tydligen hade det blivit något fel i överföringen från kommunen och till ett visst antal anställda så troligtvis får jag inte mina pengar förrän på tisdag. Suck! Men det är väl inte lönt att tjura, huvudsaken är väl att de trillar in så fort som möjligt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0